Logitech Driving Force GT
Vagy én vagyok maga az átlagfogyasztó, vagy a gondolataimban olvasnak a Logitech-es fiúk. Utóbbi persze lényegesen valószínűbb, de az eredményen mit sem változtat: ezzel a kormánnyal biza az összes - engem zavaró - hibát korrigálták a legendává kinőtt DFP-n: alapállapotban sokkal finomabban jár, pont annyival nagyobb, amennyivel kell (a 3 centi a gyakorlatban igen nagy különbség!), a gumírozása nem "taknyolós" többé, meg általában kényelmesebb a fogása a valamivel vékonyabb kialakításnak köszönhetően, végül halkabb a működése és finomabb az FFB felbontása is. Na jó, rinyálok is egy kicsit. A váltógombok helyett használhatnának végre rendes váltópillangót is, illetve ha már felkúszott a gép ára a 30 ezres tartományba, talán egy kuplungpedál is elfért volna rajt'. Annál is inkább, mert a Fanatec-es fiúk nagyon nyomulnak, a Carrera pl. több, mint versenyképes 160 ojróért, de a Thrustmaster is árul 3 pedálos konfigurációt 20 ezer forint (!) körül.
8.5 / 10